World Game

دنیای بازی

World Game

دنیای بازی

World Game

دنیای بازی سعی دارد لینک دانلود ، سیو ( SAVE ) ، تریلر و نقد بازی را برای شما انتشار کند .

سبک بازی
بایگانی
نویسندگان

Call of Duty : Ghosts

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ




1

دو برادر – داستان

سری ندای وظیفه (Call Of Duty) همیشه به داستان قوی و پر جزئیات خود مشهور بوده است که همگان را وادار به انجام خود می کند. داستان این سری تقریبا در همه ی نسخه ها مربوط به یک گروه نظامی است که سعی می کنند برای نجات کشورشان و یا نجات دنیا به مقابله با آنتاگونیست ها (Antagonist) های بازی (شخصیت های منفی) می پردازند. همان طور که در مقدمه هم اشاره شد تا قبل از نسخه ی چهارم بازی همه ی وقایع در زمان جنگ های جهانی اتفاق می افتاد و به همین دلیل هم نمی توانست گیمر ها را با خود همراه کند. ولی پس از نسخه ی چهارم و وارد شدن بازی به دنیای جنگ های مدرن، داستان بازی هم دچار تغییر و تحولات زیادی شد که از جمله ی آن ها می توان به پیشرفت در بخش شخصیت پردازی اشاره کرد؛ شخصیت های بازی عمیق تر و واقع گرایانه تر شدند و بهتر می شد با آن ها ارتباط بر قرار کرد. داستان این سری در دو نسخه ی MW 1 و MW 2 به اوج خود رسید و توانست اشک بسیاری از گیمر ها را در بیاورد. ولی در نسخه ی MW 3 داستان بازی کمی افت کرد و نتوانست همانند دو نسخه ی قبلی خود خوش بدرخشد. در این نسخه هم داستانی کاملا جدا از نسخه های قبلی روایت می شود. در این نسخه شما در نقش شخصی با نام لوگن واکر (Logan Walker) قرار می گیرید و برادرتان هش (Hesh) هم به شما کمک می کند. البته پدر این دو نفر یعنی الیاس واکر (Elias Walker) هم نقش مهمی در بازی دارد.

خیانت ارواح | نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Ghosts | www.MihanGame.com

داستان بازی نسبت به نسخه های قبلی دارای پسرفت هایی بوده است که اگر نسخه های قبلی را تجربه کرده باشید کاملا مشهود است. شخصیت پردازی افت شدیدی کرده و اصلا با شخصیت های واقعی رو به رو نمی شویم و حتی شخصیت پردازی شخصیت اصلی یعنی لوگن هم دقیق نمی باشد و نشان از کم کاری سازندگان دارد. وقتی که شخصیت اصلی بازی اصلا صحبت نکند و فقط اسم برادرش را صدا کند نمی توان توقع بالایی را از شخصیت های دیگر بازی داشت زیرا اگر تیم سازنده می خواست به شخصیت پردازی توجه کند باید ابتدا شخصیت اصلی خود را طبیعی تر خلق می کرد. از شخصیت پردازی ضعیف بازی که بگذریم می رسیم به نحوه ی روایت داستان. داستان این بازی هم مثل نسخه های قبلی توسط دیالوگ های شخصیت ها و میان پرده ها (Cut Scene) روایت می شود. در این بخش هم شاهد افت های چشم گیری بوده ایم و همین کم حرفی بیش از حد شخصیت اصلی باعث می شود تا نتوان با داستان بازی همراه شد. میان پرده ها هم ضعیف تر از گذشته شده اند و نمی توان از آن ها اطلاعات زیادی به دست آورد. در بازی گروهی به نام ارواح (Ghosts) وجود دارد که شما و برادرتان وارد آن می شوید. وقایع فاجعه انگیزی که در بازی اتفاق می افتد هم به دلیل همین گروه ارواح و یکی از اعضای سابق آن است. در این نسخه هم داستان بازی پیرامون یکی از اعضای سابق گروه ارواح (Ghosts) است که به دلیل اتفاقاتی که در گذشته میان او و الیاس واکر افتاده است به دشمنی با گروه ارواح می پردازد. در کل داستان بازی نسبت به نسخه های قبلی دارای ضعف های زیادی بوده است و اگر این سری را به خاطر داستان بازی می کنید باید به شما بگویم که از انجام این بازی صرف نظر کنید.

خیانت ارواح | نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Ghosts | www.MihanGame.com

گلوله ها تو را می خواهند – گیم پلی

در بازی های FPS مهم ترین چیز گیم پلی هیجان انگیز و پر فراز و نشیب است که این سری نشان داده است همیشه از این لحاظ تأمین است. گیم پلی در بازی های ندای وظیفه فقط به تیر اندازی و کشت و کشتار ختم نمی شود و در بعضی مواقع باید با استراتژی های مناسب از حرکات ناگهانی دشمن جلو گیری کنید و هم چنین گاهی اوقات برای رد کردن مراحل بازی مخفی کاری هم لازم است. شما در این نسخه در نقش لوگن واکر (Logan Walker) هستید و فقط در بعضی مواقع محدود به عنوان شخصیت دیگری بازی می کنید؛ شما یک مرحله را به وسیله ی یک فضا نورد و یک مرحله را هم به عنوان پدر لوگن یعنی الیاس واکر (Elias Walker) انجام می دهید. در اکثر لحظات شما از چشمان لوگن صحنات بازی را مشاهده می کنید و حتی یک لحظه هم نمی توانید صورت وی را مشاهده کنید. مبارزات بازی به دو دسته ی تیر اندازی و مبارزات نزدیک و تن به تن تقسیم می شود؛ بخش تیر اندازی بازی معرف حضور اکثر شما عزیزان می باشد، در این بخش شما باید با استفاده از سلاح های گرم به مبارزه با دشمنان بپردازید. برای بخش های تیر اندازی هم می توانید پشت اجسام پناه بگیرید (کاور گیری) و در موقعیت مناسب به سمت دشمنان خود شلیک کنید و یا این که تفنگ خود را به دست بگیرید و یک تنه به جنگ دشمنان خود بروید که اگر این روش را انتخاب کنید باید مواظب خشاب خود و سلامتی شخصیتتان باشید زیرا در این شکل مبارزه دشمنان شرایط بهتری برای آسیب رساندن به شما دارند؛ البته اکثر گیمر ها راه دوم را برای پیش بردن مراحل بازی انتخاب می کنند و حق هم دارند زیرا این نوع مبارزه هیجان بیش تری را به همراه دارد. تقریبا ۵۰ نوع مختلف سلاح کمری و سلاح سنگین در بازی وجود دارد که شما فقط می توانید از هر کدام از آن ها یک سلاح را با خود حمل کنید. هم چنین شما می توانید از انواع نارنجک هم برای نابودی یا پرت کردن حواس دشمنان خود استفاده کنید. در درگیری های تن به تن می توانید با مشت زدن یا چاقو زدن به حریفان خود آسیب برسانید ولی در بعضی مواقع این کار با دکمه زنی یا QTE (Quick Time Event) انجام می شود.

خیانت ارواح | نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Ghosts | www.MihanGame.com

اعضای گروه شما هم معمولا سه نفر هستند که در نابود کردن دشمنان و مأموریت های دیگر به شما کمک می کنند. یکی از نو آوری های این بازی که در کل این سبک تک می باشد اضافه شدن یک سگ تربیت شده با نام رایلی (Riley) به بازی است که می تواند به درد بخور باشد. شما در بعضی مواقع خاص می توانید این سگ را توسط ابزار های کامپیوتری کنترل کنید و اطلاعات مفیدی را از موقعیت دشمنان خود به دست بیاورید و یا این که دشمنان را مخفیانه بکشید. در این مواقع حرکات رایلی ضبط می شوند و شما می توانید آن ها را مشاهده کنید ولی در بعضی مواقع می توانید به دل خواه به رایلی دستور قتل شخصی را بدهید و او هم همان کار را خواهد کرد. در بازی شما می توانید وسایل مختلفی هم چون تانک، هلی کوپتر و غیره را کنترل کنید که به عنوان تنوع در بازی خوب هستند. در مراحلی که در سفینه های فضایی یا جو زمین هم هستید بازی به خوبی احساس بی وزنی را به شما القاء می کند و شما احساس می کنید که واقعا در فضا در حال تیر اندازی می باشید؛ این بحث در مورد قسمت های زیر آب بازی هم صدق می کند و هر لحظه می توانید جریان آب را که مانع حرکت هر چه سریع تر شما می شود را احساس کنید.. رابط کاربری بازی (HUD) هم نسبت به گذشته بهتر شده است و شما همیشه نباید در گوشه ی صفحه ی نمایش آن را ببینید و فقط در مواقع لازم نمایش داده می شود تا باعث آزار شما نشود. در این نسخه به جای بخش زامبی ها که در نسخه ی قبلی یعنی Call Of Duty: Black Ops 2وجود داشت بخشی با نام Extinction قرار داده شده است و شما به جای مبارزه با زامبی ها باید با موجودات فضایی مقابله کنید و از خود و یارانتان دفاع کنید. یکی از مهم ترین بخش ها در بازی های FPS و مخصوصا این بازی بخش چند نفره یا مولتی پلیر (Multi Player) است که قصد اکثر گیمر ها از خرید این بازی بخش کمپین ۵ ساعته ی آن نیست بلکه همین بخش مولتی پلیر آن است. متأسفانه در این نقد از بخش مولتی پلیر بازی صرف نظر شده است و این بخش نقد نشده است. (به دلیل انجام ندادن این بخش از بازی.)

خیانت ارواح | نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Ghosts | www.MihanGame.com

تماشای ارواح – گرافیک

متأسفانه تیم سازنده برای گرافیک بازی تلاش زیادی نکرده اند و ما شاهد گرافیک خیره کننده ای نیستیم که باعث شود بازی را چندین و چند بار به اتمام برسانیم. گرافیک بازی در یک کلام معمولی است یعنی نه آن قدر بد است که بگوییم بد ترین گرافیک است و نه آن قدر خوب است که بگوییم خارق العاده است و می تواند با رقبایش مثل Batllefield 4 رقابت کند. به دلیل این که ما در هیچ شرایطی چهره ی کاراکتر اصلی بازی یعنی لوگان را مشاهده نمی کنیم پس فقط می توانیم به بررسی طراحی چهره های شخصیت های فرعی بپردازیم. طراحی چهره های دیگر شخصیت ها نسبتا خوب می باشد ولی می شد که بهتر باشد و هر کدام از شخصیت ها از جزئیات بیش تری برخوردار باشند. طراحی بدن شخصیت ها هم پر از اشکال است و در بعضی مواقع شما احساس می کنید که دارید یک بازی متعلق به نسل قبل را انجام می دهید. بافت ها (Texture) بازی هم بیش از حد بی کیفیت هستند و این بی کیففیتی تا حدی است که در بعضی مواقع باعث دل زدگی شما از انجام بازی می شود. افکت های مختلف مثل آتش، خون و غیره هم با کیفیت هستند و می توان آن ها را تحمل کرد.

خیانت ارواح | نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Ghosts | www.MihanGame.com

از نقاط ضعف گرافیک بازی که بگذریم می رسیم به نقاط مثبت گرافیکی. نور پردازی بازی یکی از نقاط مثبت بازی است که در تمامی شرایط از قبیل محیط های تاریک و کم نور و یا مناطق زیر آب به خوبی انجام شده است و اگر دیگر بخش های گرافیکی بازی هم به کیفیت نور پردازی آن بودند گرافیک کلی بازی به یکی از قسمت های پر قدرت بازی تبدیل می شد. سایه زنی هایی که در بازی مشاهده می شوند هم خوب کار شده اند و نسبت به قسمت های دیگر گرافیک بازی بهتر می باشند. مکان های مختلفی در بازی وجود دارند که از جمله ی آن ها می توان به آسمان خراش های شهر های مدرن، جو زمین! و غیره اشاره کرد که از تنوع قابل توجهی برخوردار می باشند. البته چندی پیش خبری منتشر شد که نشان می داد برخی از گیمر ها متوجه شده اند بعضی از صحنه های بازی از نسخه ی Modern Warfare 2 کپی برداری شده است که این یک نقطه ضعف بزرگ برای بازی به حساب می آید و برای ما مشخص می کند که تیم سازنده برای ساخت این بازی عجله داشته اند و یا این که از تنبلی زیاد دست به کپی برداری از بازی های قبلیشان کرده اند. گرافیک بازی در کل نسبت به بخش های دیگر بازی ضعیف تر می باشد و نتوانسته است بازی را برای شما واقع گرایانه تر جلوه دهد.

خیانت ارواح | نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Ghosts | www.MihanGame.com

آوای رزم – موسیقی و صدا گذاری

وقتی که بحث از موسیقی است ایراد گرفتن از سری ندای وظیفه (Call Of Duty) کار بسیار مشکلی می باشد زیرا سازندگان این سری همواره و در تمام نسخه های آن با استخدام صدا پیشگان و آهنگ سازان خبره و زبر دست خاطراتی به یاد ماندنی را برای گیمر ها رقم زده اند. آهنگ ساز این بازی آقای David Buckley بوده اند و توانسته اند با خلق آهنگ های خوب تجربه ی خوبی را برای دوست داران این سری رقم بزنند. البته این نسخه نتوانسته است آهنگ های حماسی نسخه های قبلی را به گیمر ها ارائه دهد. آهنگ ساز این بازی پیش تر در آهنگ سازی Metal Gear Solid 4 هم مشارکت داشته است و در صنعت آهنگ سازی فیلم های سینمایی هم تجربه ی فراوانی دارد. موسیقی های پس زمینه ی بازی هم کاملا با شرایط هم خوانی دارند و به موقع پخش می شوند که به شما کمک می کند تا هر چه بیش تر با داستان بازی همراه شوید. صدا پیشگی شخصیت ها هم به خوبی انجام شده است و هر یک از شخصیت ها با صدایشان هم خوانی دارند. البته این مسئله شامل شخصیت اصلی بازی یعنی لوگن نمی شود چون که او در طی بازی بیش از ۴ یا ۵ بار صحبت نمی کند. تیتراژ پایانی این بازی هم توسط رپر مشهور و پر طرف دار آمریکایی یعنی امینم (Eminem) ساخته شده است. به طور کلی این بازی در مبحث صدا گذاری و موسیقی همانند یک ندای وظیفه ی واقعی بوده است و نوانسته است حداقل در این بخش شما را به یاد نسخه های قبلی این سری بیاندازد.

مثل قبلی ها نیست – کلام آخر

این بازی علی رغم تبلیغات رسانه ای زیادش نتوانست به موفقیت های نسخه های قبلی این سری برسد و هم چنین از رقبای هم سبک خود مانند Battlefield 4 هم بازماند. این بازی از ریشه های واقعی خود که در نه نسخه ی قبلی وجود داشت کمی دور شده است و سازندگان بیش تر قصد داشته اند تا در این نسخه گیمر های جدید و تازه کار را جذب اثر جدید خود کنند که این مسئله اغلب دوست داران قدیمی این سری را ناراحت کرد. پس اگر می خواهید یک بازی با بخش کمپین (داستانی) کوتاه و چند ساعته را تجربه کنید من این بازی را به شما پیش نهاد می کنم. البته می توانید در صورت دسترسی، بخش چند نفره یا مولتی پلیر (Multi Player) بازی را هم تجربه کنید و با دوستان خود به رقابت بپردازید.

خیانت ارواح | نقد و بررسی بازی Call Of Duty: Ghosts | www.MihanGame.com


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit
CPU: Intel® Core™ 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom™ X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon™ HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11

 

source دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC - دانلود فایل MD5 مربوط به نسخه RELOADED بازی (برای مشاهده ی آموزش استفاده، به آخر همین مطلب مراجعه نمایید)

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۱۹ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۰ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۱ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۲ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۳ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۴ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۵ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۶ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۷ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۸ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۲۹ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳۰ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

دانلود پارت ۳۱ :   Multiupload    Putlocker    Direct Link

 

———————————————————————————-

 

نسخه فشرده ۲۳.۸ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی و بخش Multiplayer از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC - دانلود فایل MD5 مربوط به نسخه BlackBox بازی (برای مشاهده ی آموزش استفاده، به آخر همین مطلب مراجعه نمایید)

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

دانلود پارت ۱۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۰ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۲۴ :   Direct Link

 

———————————————————————————-

 

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC – دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC – دانلود آپدیت Update 1-RELOADED بازی

download دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC – دانلود آپدیت Update 3-RELOADED بازی

 




بازی Call of Duty Ghosts مانند همیشه به استودیوی Infinity Ward سپرده شده است اما برخلاف نسخه های قبلی ، دیگر خبری از دنباله ی Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و Call of Duty Ghosts داستان جدید  و متفاوتی خواهد داشت .با استفاده از سیو بازی Call of Duty Ghosts می توانید تجربه ی بهتری از این بی نظیر و محبوب داشته باشید . سیو بازی Call of Duty Ghosts به شما کمک می کند تا به همه ی مراحل موجود در بازی دسترسی داشته باشید و به تمام آیتم های نهفته در آن دست پیدا کنید تا از بازی لذت بیشتری ببرید .

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از لینک کمکی

رمز فایلها: www.Gamefire.ir





دانلود ویدئو HD

دانلود ویدئو SD

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">