World Game

دنیای بازی

World Game

دنیای بازی

World Game

دنیای بازی سعی دارد لینک دانلود ، سیو ( SAVE ) ، تریلر و نقد بازی را برای شما انتشار کند .

سبک بازی
بایگانی
نویسندگان

2014 Pro Evolution Soccer

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ق.ظ




1

هر ساله ما درفصل پاییز شاهد هنرنمایی شرکت کونامی و انتشار نسخه جدیدی از سری بازی های Pro Evolution Soccer هستیم. امسال نیز شرکت کونامی نسخه جدیدی از این بازی را ارئه داد. اما این عنوان همیشه پیروز نبوده است…

تقریبا از سال ۲۰۰۸ به بعد نسخه های منتشر شده توسط کمپانی کونامی دچار یکنواختی در گیم پلی و هوش مصنوعی فاجعه بر انگیز شد. هسته اصلی بازی که شامل فیزیک بازیکنان می شد دیگر جواب گوی نیاز ها و هماهنگ با پیشرفت های بازی نبود و از همان سال هاافت PES شروع شد.اما امسال کونامی دست به استفاده از موتور بازی سازی جدیدی با نام Fox Engain زده است. کونامی اکنون امیدوار است که با استفاده از این موتور رقیبی دیرینه و قدرتمند خودFifa را شکست دهد.اما آیا میتواند در این جدال نفس گیر پیروز شود؟

در انتظار یک گل | نقد و بررسی بازی PES 2014 | www.MihanGame.com

 

 


گرافیک:

همیشه این بخش یکی از دغ دغه های بازی گیمر هاست که همیشه نسبت به آن انتقاد و اعتراضهای زیادی وارد میشود. اما اکنون میشود گفت کهاین نسخه نسبت به نسخه های قبل تغییراتی داشته از بارز ترین آنها میتوان پیشرفت طراحی ویژه کاراکتر ها و بازیکنان تیم ها است به نحوی که پوست صورت و رگ ها و عضلات بازیکنان کاملا طبیعی شده است و در هنگام خشم صورت بازیکنان تغییر رنگ می دهد و در هنگام وارد شدن فشار رگ های صورت و گردن آنها نمایان خواهد شد .
پیراهن بازیکنان از بدن ها جدا است و می توان انها را کشید یا حتی پاره کرد و … اشاره کرد.

در انتظار یک گل | نقد و بررسی بازی PES 2014 | www.MihanGame.com

منوی بازی نیز نسبت به نسخه های قبل تغییراتی را  داشته است.درمنوی جدید در ابتدا از شماسوال میکن که تیم مورد نظر شما چیست؟و سپس منو را با دیزاین های تیم شما تغییر میدهد , و با هر بار ورودی که به منوی اصلی کنید، عکس پس‌زمینه‌ی منو یکی از اعضای تیم مورد علاقه‌ی شما خواهد بود.اما سایر نکات گرافیکی مانند نسخه های پیشین است و تغییراتی زیادی در آن ایجاد نشده است.اما تغییر موتور بازی به فاکس انجین نیز کاری بسیار پسندیده و خوبی است به کمک این موتور که توسط  "Kojima Production" برای نسل بعد ایجاد شده بود بر روی جلوه های گرافیکی بازی اثر گذاشته و آنها را بهتر از قبل نشان میده.

در انتظار یک گل | نقد و بررسی بازی PES 2014 | www.MihanGame.com

 

بخش هوش مصنوعی بازیکنان:


این بخش با توجه به موتور پایه بازی یعنی Fox Engine دچار پیشرفت های زیادی شده است . در واقع هر بازیکنان بر مبنای چرخش ۳۶۰ محیطی خوی د بازیکنان نزدیک و دور هم تیمی و حتی تیم حریف تصمیمی برای ادامه بازی خود می گیرد

در انتظار یک گل | نقد و بررسی بازی PES 2014 | www.MihanGame.com

 

گیم پلی:

این بخش یکی از مهم‌ترین عناصر یک شبیه‌ساز ورزشی می‌باشد و به گونه‌ای تکمیل کننده‌ی بخش قبل، گرافیک است. در این چند ساله‌ی اخیر، کونامی انواع و اقسام گیم‌پلی را امتحان کرده ولی هیچ‌زمانی نشده که در این بخش به صورت کامل موفق عمل کند. در این نسخه نیز، گیم‌پلی سلیقه‌ای ظاهر شده و نمی‌توان گفت بد و یا خوب طراحی شده است. سرعت بازی نسبت به گذشته کمی کند‌تر شده و درگیری بازی‌کنان به خصوص در میانه‌های میدان به شدت بالا رفته. این درگیری‌ها میان هافبک‌های دوتیم شاید واقع‌گرایانه‌تر از قبل به نظر می‌رسند، اما به مرور زمان از لذت بازی کاسته‌ می‌شود و دیگر هیجانی در روند بازی احساس نمی‌شود. شاید سنگین شدن بازی و درگیری میان بازی‌کنان احساس یک بازی واقعی را منتقل کنند، اما شبیه‌ساز بودن در بازی‌های کامپیوتری همیشه به معنای عالی بودن نیست و همواره کمی ویژگی‌های "آرکید" نیاز یک بازی به اصطلاح شبیه‌ساز است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سری‌های گذشته "پیس"، جایگیری نادرست و نفوذ نکردن گوشه‌های راست و یا چپ در هنگام حملات بود. این‌بار نیز همین مشکلات وجود دارند و بسیاری از موقعیت‌‌های حمله بدین گونه ناکام می‌شوند. واکنش‌های دروازه‌بان‌ها نیز به روش صحیحی انجام نمی‌گیرند. در بعضی از صحنه‌ها مطمئن خواهید بود که حمله‌ی انجام شده به گل تبدیل خواهد شد، اما ناگهان واکنش غیر طبیعی و سینمایی دروازه‌بان، شما را بهت‌ زده می‌کند.

در انتظار یک گل | نقد و بررسی بازی PES 2014 | www.MihanGame.com

اما در این نسخه پاس میان بازیکنان بسیار دشوار شده است. و اگر شما درجه بازی را بر روی سوپر استارز قرار دهید در همان دقایق اول توپ را تقدیم حریف میکنید.یک تکنولوژی جدیدی با نام "True Ball" برای استفاده از توپ اضافه شده است. این ویژگی قرار بود در ابتدا دست بازی‌کنان برای استفاده از تکنیک‌ها باز کند، اما متاسفانه کمی فیزیک توپ را غیر طبیعی جلوه می‌دهد و مشکل زمانی خود را نشان می‌دهد که بخواهید از دو طرف برای هم‌ تیمی خود سانتر کنید. توپ به درستی درنقاط مورد نظر پیاده نمی‌شوند و هنگامی که در هوا قرار دارد مدت  زیادی طول می‌کشد که این توپ به هدف برسد.

در انتظار یک گل | نقد و بررسی بازی PES 2014 | www.MihanGame.com

ویژگی “Heart” :

ویژگی “Heart” یکی از قسمت های مبهم و مهم بازی می باشد. به نظر می آید که این ویژگی حکم نقش کاپیتان بودن را در زمین بازی ایفا می کند .شما با استفاده از این ویژگی در بازی می توانید رابطه قوی تر و البته موثر تری بین فرد و جمع برقرار کنید. هر بازیکن با توجه به آمارش توانایی استفاده از heart را دارد که این بالا و پایین بودن این ویژگی را می توانید در آیکونی که در قسمت تاکتیک های بازی موجود هست مشاهده کنید.اگر بازیکنی مانند آرین روبن را در نظر بگیریم او می تواند با حرکات خود در یک بازی علاوه بر انجام حرکات فردی بازی سازی هم کند و به کل تیم هم کمک کند. ویژگی Heart به کمک PES 2014 آمده تا کمک کند که بتوانید بازیتان را با تعادل بیشتری پیش ببرید و تنها از یک بازیکن کلیدی در تیمتان کار نکشید. در هر صورت این ویژگی یک ویژگی جدید در PES بوده و اگر مورد استقبال طرفداران بازی قرار گیرد هر ساله پیشرفت خواهد داشت.

 

صداگزاری: بی جان و هیجان!

گزارشگری و تحلیل های بازی از همان ابتدا تا کنون وجود داشته مثل اینکه آن مقداری که کونامی به گیم پلی اهمیت داده به صدا اهمیت نداده است.اوج یک گزارش زمان حمله یک تیم است که در این بازی به آن اهمیت داده نشده است.زمانی که بهترین و حساس‌ترین حملات یک تیم در حال تدارک دیدن است گزارشگر ساکت است و یا با جمله‌ای کوتاه و موج صدای بسیار پایین آن صحنه را گزارش می‌کند. اما نمی‌توان تنها نکته‌ی منفی گزارشگر و تحلیلگر را بیان کرد.

نکته مثبت آن ربط تحلیل ها و گزارشات است که اگر در هنگام بازی یک صنه ای رخ دهد در آخرو در هنگام تحلیل به آن نیز اشاره میکنند.اما در گزارش بازی در مقابل FiFa بسیارضعیف و سرد و بی روح است.و در این بخش امتیازی را تساحب نمیکند.

در انتظار یک گل | نقد و بررسی بازی PES 2014 | www.MihanGame.com

نتیجه گیری کلی و امتیازات:

عنوان "PES 14" پیشرفت‌های چشم‌گیر و نکات قابل‌توجه زیادی را داشته، اما برطرف نشدن مشکلات قدیمی و همینطور نپرداختن اساسی به ویژگی‌ های جدید سبب شده از قبل بازی را به رقیب سرسخت و قدیمی خود، FIFA واگذار کند. تیم‌های لیسانس شده‌ی بیشتری نسبت به قبل در این نسخه وجود دارند و همینطور پس از مدت‌ها به لطف لیسانس جام باشگاه‌های آسیا شاهد حضور تیم‌های ایرانی در بازی PES بودیم، اما حضور نداشتن برخی تیم‌ها و لیسانس نبودن باشگاه‌های مهم جهان مانند انگلستان و نبود لیگ معتبر آلمان باز هم بسیار آزار دهنده بوده و از لذت بازی کردن نامی که خود را یک شبیه‌ ساز فوتبال می‌داند به شدت می‌کاهد. PES 14  یقینا بهتر از نسخه‌ی قبل است، اما این به اندازه‌ای نیست که بتواند عنوان FIFA را پشت‌ سر خود بگذارد و امیدوار به نسل آینده می مانیم تا شاید سازندگان راه عبور از دیوار دفاعی چند ساله FIFA را یاد بگیرند و مشکلات گذشته را رفع کنند.

در انتظار یک گل | نقد و بررسی بازی PES 2014 | www.MihanGame.com

نمراتی که تا به حال از این بازی منتشر شده‌اند:

IGN – 8.4/10
Eurogamer – 9/10
CVG – 8/10
Videogamer – 9/10
Digital Spy – 4/5
Gamespot – 6/10
ShopTo – No Score
Games.ch – 90/100
OPM – 8/10
Games.it – 8.8/10
GamesVillage.it – 7.5/10
GamerGen – 15/20

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

pes 2014 screenshots 01 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC pes 2014 screenshots 02 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

pes 2014 screenshots 03 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC pes 2014 screenshots 04 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

pes 2014 screenshots 05 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC pes 2014 screenshots 06 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

 

source دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب بازی، یکی از سریال هایی که در فایل Serial.txt قرار داده شده است را وارد نموده و مراحل نصب را انجام دهید. پس از اتمام نصب، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link


————————————————————————-

 

سخه فشرده ۲.۹ گیگابایتی BlackBox بازی:

نسخه فشرده سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده اند و هیچ گونه تغییر در ویدیوها، صداها و تکسچرهای بازی صورت نگرفته و دارای کیفیت اوریجینال خود می باشند.

 

توضیحات نصب نسخه BlackBox بازی:

ابتدا آنتی ویروس خود را به کل غیر فعال نمایید. حال به اکسترکت پارت ها بپردازید و فایل های ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنید. فایل اجرایی Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که بازی بر روی ویندوز ۷ تست شده و سالم می باشد. فایل های آپدیت بازی در فولدر Redist موجود می باشند که پس از نصب بازی ، تمامی آپدیت های موجود در این پوشه را در صورت نیاز نصب نمایید. دقت داشته باشید که برای نصب بازی، حتما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا بر روی سیستم شما نصب باشد وگرنه فایل اجرایی نصب بازی اجرا نخواهد شد! بازی به طور خودکار کرک می شود، ولی اگر نیاز به کرک بازی داشتید، می توانید از لینک آخر همین پست آن را دانلود نموده و طبق توضیحات آن، کرک را نصب نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC دانلود نسخه BLACKBOX به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rodfile    Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

 - دانلود کرک نهایی نسخه RELOADED بازی به همراه سریال نصب به صورت جداگانه


————————————————————————-

 

 

 - دانلود آپدیت ورژن ۱.۰۱ بازی Update v1.01-RELOADED نسخه معتبر ریلودد

 




منتشر نشده !




کلیپ دانلود با لینک مستقیم لینک کمکی 1 لینک کمکی 2 لینک کمکی 3
 حجم : 8 مگابایت  
 فرمت : MKV  
 پسورد : www.clip4u.org


نظرات  (۱)

۲۴ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۷ سینا حسینی
سلام

با تبادل بنر موافقم
پاسخ:
قرار گرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">