World Game

دنیای بازی

World Game

دنیای بازی

World Game

دنیای بازی سعی دارد لینک دانلود ، سیو ( SAVE ) ، تریلر و نقد بازی را برای شما انتشار کند .

سبک بازی
بایگانی
نویسندگان

Call of Duty: Black Ops II

جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ



1

سال گذشته نهمین نسخه از سری بازی های ندای وظیفه با نام Call Of Duty Black Ops II منتشر گردید تا ادامه دهنده روند پولسازی برای کمپانی اکتیوژن باشد و این درحالی است که بسیاری از منتقدان معتقدند که سری ندای وظیفه به ورطه تکرار افتاده و دیگر جذابیت و ارزش اولیه را ندارد. حالا به بررسی این بازی می پردازیم.

نکته ای که قبل از خواندن نقد باید آن توجه کنید این است که این نقد فقط برای بخش تک نفره (آفلاین) است و در آن به نقد بخش چند نفره (مولتی پلیر) پرداخته نشده است.

داستان بازی در دو برهه زمانی متفائت اتفاق می افتد؛ یک بخش در زمان جنگ سرد (دهه 70 و 80) و بخش دوم در سال 2025. بازی در سال 2025 شروع میشود و ما دیوید میسن (پسر الکس میسن, شخصیت اصلی نسخه قبل) را میبینیم که همراه دوستش به یک پناهگاه می روند. ما در آنجا فرانک وودز را میبینیم که اکنون پیر شده و روی ویلچر مینشیند. آن ها درباره تروریستی به نام رائول منندز صحبت میکنند و از خطرناک بودن وی می گویند و از وودز اطلاعاتی درباره او می خواهند. همان طور که گفته شد داستان بازی در دو برهه زمانی اتفاق می افتد؛ در بخش اول (جنگ سرد) ما در نقش الکس میسن و فرانک وودز هستیم  که در پی شکار منندز جوان هستند  و ما میفهمیم که چرا منندز به یک تروریست تبدیل شده و برای چه میخواهد از آمریکا انتقام بگیرد. در بخش دوم (سال 2025) ما در نقش دیوید در پی پیدا کردن منندز و متوقف کردن نقشه های او هستیم.

داستان بازی دارای پیچش های جالب و شوک هایی است که در برخی موارد بازیباز را واقعا به تعجب وا میدارد. شما در بازی میتوانید انخاب های داشته باشید که بر پایان بازی تاثیر دارد (البته نه به اندازه بازی های نقش آفرینی). بازی دارای پنج پایان مختلف است که بسته به انتخاب های شما در بازی, یکی از آن ها را میبینید ؛ که همین نکته باعث افزایش ارزش تکرار بازی میشود تا بازیباز بازی را چندین بار به پایان برساند. در تهیه داستان بازی از David S. Goyer فیلم نامه نویس فیلم معروف و تحسین شده Batman Begins کمک گرفته شده است. داستان بازی زیبا و درگیر کننده است ولی به نظر شخص نگارنده داستان این نسخه به زیبایی و جذابی داستان نسخه Black Ops نیست.

در بحث شخصیت پردازی کارکترها میتوان گفت  که  شخصیت الکس میسون همچنان مانند نسخه قبل جذاب است و بهترین شخصیت بازی است و بازیباز تمایل دارد که داستان او و فرانک وودز را دنبال کند. باید گفت که شخصیت پردازی دیوید میسون و دوستش به خوبی الکس و وودز نیست و میتوان گفت که نسبت به آنها دارای ضعف هستند اما بحث درباره رائول منندز فرق میکند. کارکتر منندز به عنوان به عنوان شخصیت منفی و بد من داستان بسیار خوب از کار درآمده به طوری که ما در بخش جنگ سرد علل تبدیل شدن او به تروریست و نفرت او از آمریکا را مشاهده میکنیم و در بخش آینده کارها و فعالیت های او را برای حمله به آمریکا میبینیم. کارکتر او پردازش خوبی دارد و برای بازیباز به عنوان  یک بدمن به خوبی قابل قبول است.

دیالوگ نویسی بازی یک نقطه قوت و یک نقطه ضعف دارد. نقطه قوت آن برخی از دیالوگ های سینمایی بازی است که واقعا نیز زیبا و سینمایی هستند و در سطح بسیار خوبی قرار دارند. اما نقطه ضعف آن نیز فحاشی های بی مورد و بیش از حد شخصیت ها به ویژه در بخش آینده است.

در بخش گیم پلی نیز بازی به دو بخش تقسیم میشود. در بخش جنگ سرد که ما هدایت میسن و وودز را بر عهده میگیریم, ما همان گیم پلی سنتی سری ندای وظیفه را میبینیم که از همان شیوه و رویه قدیمی پیروی میکند ولی در بخش آینده (2025) گیم پلی دچار یک سری تغییر و تحولات میشود مانند کنترل درون ها, ربات ها, هواپیماهای جنگی و ... . در این بخش باید گفت که کنترل درون ها جالب از کار درآمده و هدایت جت های جنگی نیز هیجان انگیز است.

در بخش آینده شما تجهیزاتی را در اختیار دارید که به شما قابلیت هایی جالبی میدهد؛ مانند لباسی که قابلیت نامرئی شدن دارد و به شما این اجازه را میدهد , بدون این که دیده شوید به درون سنگر دشمن رفته و از پشت آنها را به رگبار ببندید!

یکی از ویژگی های بسیار جالب و تحسین برانگیزی که در این نسخه وجود دارد,قابلیت شخصی سازی اسلحه ها است که البته در نسخه های قبلی هم وجود داشت ولی تنها در بخش در بخش مولتی پلیر نه در بخش داستانی. شما با این قابلیت میتوانید قبل از شروع هر مرحله, اسلحه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و آنها را به شیوه ای که دوست دارید, شخصی سازی کنید. شما میتوانید  رنگ اسلحه تان را انتخاب کنید و روری آن تجهیزات مختلف از جمله انواع دوربین, لیزر, نارنجک انداز و ... سوار کنید؛ که همه این ها در گیم پلی و نحوه کشتن دشمنان تاثیر دارد. همچنین در بازی تعداد زیادی اسلحه وجود دارد؛ از اسلحه های کمری تا سلاح های سنگین و انواع شاتگان, مسلسل و اسلحه دوربین دار؛ همچنین سلاح های قدمی دوران جنگ سرد هم وجود دارد و دست شما در انتخاب اسلحه بسیار باز است. شما همچنین میتوانید از سلاح های قدیم در زمان آینده (2025) و از سلاح های پیشرفته آینده در دوران جنگ سرد استفاده کنید که این اندکی عجیب و البته جالب است !

یکی از بخش های جالبی که در بخش گیم پلی اضافه شده است بخش جست و جو یا همان لوت است. شما با جست و جو در محیط بازی میتوانید صندوق ها یا درهای بسته ای را پیدا کنید که با باز کردن آنها وسایل نظامی جالی را به دست می آورید؛ مانند برخی لباس های جنگی, انواع خنجر ها نظامی یا در برخی موارد شمشیر های قدیمی و ... که این نوآوری در گیم پلی, ارزش تکرار مراحل بازی را افزایش میدهد.

تا این جا از گیم پلی بازی تعریف کردیم, ولی گیم پلی بازی یک ضعف بسیار بزرگ دارد و آن هم هوش مصنوعی است. ضعفی که از 2-3 نسخه قبل سری ندای وظیفه همواره همراه آن بوده و انگار هم قرار نیست برود! یاران خودی اندکی گیج میزنند و درست سنگر گیری نمیکنند و به موقع مناسب و هدف مناسب شلیک نمیکنند. تا جایی که گاهی بازیباز از خود میپرسد چرا آنها همراه ما هستند !؟ رفتار دشمنان نیز تفاوت چندانی با یاران خوی ندارد مگر این که در بعضی موارد (که کم هم نیستند!) خودشان را درمقابل تیررس شما میگذارند تا شما آن ها را به راحتی بکشید. ضعف هوش مصنوعی بزرگترین و مهم ترین نتطه ضعف گیم پلی بازی بشمار می آید؛  به طوری که سازندگان بازی برای نسخه های باید یعد فکری برای حل این مشکل بکنند.

در بحث گرافیک بازی حرف چندانی برای گفتن ندارد. گرافیک به همراه هوش مصنوعی از مشکلات مهم بازی هستند؛ موتور گرافیک بازی همچنان IW Engine است که  نسخه های قبلی این سری  Modern Warfare و Modern Warfare2 نیز از آن بهره میبردند. گرافیک فنی بازی در بسیاری از موارد توی ذوق میزند. بافت ها بی کیفیت و لبه اسلحه ها و لباس ها تیز و غیر طبیعی اند؛ ولی خوشبختانه بازی همچنان رو 60 فریم اجرا میشود که این بسیار عالی است و در کنار گیم پلی سریع بازی یک تجربه اکشین سریع و بی وقفه را برای بازیباز فراهم میکند. سازندگان بازی برای گرافیک هنری بازی دست به خلق تریکب رنگ زرد - کهربایی (مانند بازی Deus Ex Human Revolution) زده اند که البته این خودش یک نوع تنوع به صحنه های بازی میدهد. در کل گرافیک بازی از دید فنی ضعف دارد اما خیلی هم بد نیست؛ هر چند عالی هم نیست.

در بخش موسیقی و صدا گذاری, بازی عالی عمل کرده است. صداگذاری شخصیت الکس میسن همچنان توسط سم ورینگتون انجام میشود و ورینگتون نیز مانند قبل عالی عمل کرده است. صدای سایر NPC ها نیز خوب است و به شخصیت و چهره شان می آید و صدا گذاری محیط, اسلحه ها, ماشین ها و ادوات جنگی نیز درست و بی نقص است. موسیقی نیز دلچسب است و در موقعیت های متفاوت (بسته به موقعیت) دارای ریتمی سریع و هیجانی, آرام و کند و یا مرموز می شود.

در پایان باید گفت Black Ops II نسبت به نسخه های پیش از خود MW3 و Black Ops دارای نو آوری ها و پیشرفت های خوبی در زمینه گیم پلی و داستان است؛ ولی ضعف در گرافیک و هوش مصنوعی اجازه نمیدهد آن را به عنوان یک شوتر درجه یک و بی نقص به حساب بیاوریم؛ نکته ای که سازندگان بازی و سران کمپانی اکتیوژن باید به آن در صورت تمایل به ادامه این سری توجه کنند.




 

سیستم مورد نیاز بازی :

OSWindows Vista SP2 or Windows 7

CPU : Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz

RAM: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video CardNvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MBs

DirectX®: DirectX 9.0

 

تصاویر محیط بازی :

 

blackopsii 02 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 01 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

blackopsii 04 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 03 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

blackopsii 06 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC blackopsii 05 small دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

 

  مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

caution دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC توجه: دوستانی که در اجرای بازی مشکل دارند روش زیر را امتحان کنند
تاریخ کامپیوتر را به ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ تغییربدهید.
ساعت را به +۸.۰۰ تغییر بدهید.
بازی را  نصب کنید.
جدید ترین کرک یعنی. Crack Fix را دانلود کرده و در محل نصب بازی کپی کنید
سپس نرم افزار استیم را دانلود کرده  و نصب کنید.پس از نصب نرم افزار یک اکانت در آن ایجاد کرده و سپس درون اکانت لاگین شوید.
بازی را اجرا کنید.
دقت داشته باشید که در هنگام مراحل نصب نرم افزار استیم باید به اینترنت متصل باشید.

 

توجه مهم: کاربران عزیز، با توجه به خراب شدن کلی فایل های فشرده و نبود لینک کمکی سالم، امکان بازگردانی فایل های آسیب دیده وجود نداشت و مجبور به آپلود دوباره DVD 1بازی شدیم. به این معنی که اگر شما قبلا بازی رو دانلود کردین، همین الان دانلودتون رو متوقف کنین و فایل هایی که از سرور dl5.downloadha.com هست رو از اول شروع به دانلود کنین. ممنون از صبر و همکاریتون.

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود DVD 1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی (لطفا توجه بالا را مرور نمایید):

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Direct Link

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود DVD 2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rodfile    Multiupload    Direct Link 2    Direct Link

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC - دانلود کرک فیکس جدید اسکیدرو. (SKIDROW CrackFix)

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود کرک سالم جهت اجرای ۱۰۰% بازی (Proper Crack)

 

download دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC دانلود آپدیت شماره ۱  و ۲ SKIDROW

 

 





دانلود:

پسوورد:gamesangari






دانلود اولین تریلر بازی بلک اپس 2   Call Of Duty Black Ops 2 + زیرنویس فارسی فرمت: FLV

دانلود اولین تریلر بازی بلک اپس 2   Call Of Duty Black Ops 2 + زیرنویس فارسی حجم: ۴ مگا بایت

دانلود اولین تریلر بازی بلک اپس 2   Call Of Duty Black Ops 2 + زیرنویس فارسی دانلود: دانلود مستقیم

دانلود اولین تریلر بازی بلک اپس 2   Call Of Duty Black Ops 2 + زیرنویس فارسی دانلود: دانلود زیرنویس فارسی

دانلود اولین تریلر بازی بلک اپس 2   Call Of Duty Black Ops 2 + زیرنویس فارسی رمز: www.yasdl.com



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">